جاهلیت مدرن
بعضیا هر طور دلشون بخواد زندگی می کنن
بعضیا هر کار دلشون بخواد می کنن
بعضیا هر طور دلشون بخواد رفتار می کنن
بعضیا هر جا دلشون بخواد میرن
بعضیا هر جور دلشون بخواد می خورن
بعضیا هر طور دلشون بخواد می پوشن
بعضیا هر جور دلشون بخواد حرف میزنن
اسم همه اینها رو هم میزارن آزادی !!!!
چرا بعضی ها فکر می کنن آزادی یعنی هر چی دلشون بخواد درسته؟
زندگی آدم دو بخشه
فردی
اجتماعی
بعضی کارا ضررش به کل جامعه می رسه
مثل اینکه همه تو یک کشتی نشستیم و یکی چون دلش می خواد زیر پاشو سوراخ میکنه و اونوقت همه غرق میشیم
چرا بعضیا خودشونو میزنن به خواب؟
چرا بعضیا نمی خوان از خواب بیدار شن؟
چرا بعضیا هر کار دلشون بخواد می کنن؟
چرا بعضیا جاهل مدرنند؟
چرا؟؟؟؟
واقعا چرا؟؟؟
امضا : سایه ی سفید
@kelkkhiyal
+ نوشته شده در شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت 22:45 توسط علی هاجری
|