اولی: من فقط خدا رو قبول دارم. دیگه هیچ کسو قبول ندارم.

دومی: آفرین خوبه. هر کس که میگه من فقط یکی رو قبول دارم پس هر چی طرف میگه هم باید بدون هیچ صحبتی قبول کنه دیگه درسته؟
اولی : صد در صد. گفتم که من فقط و فقط خدا رو قبول دارم.
دومی: پس یعنی هر چی خدا بگه قبول میکنی دیگه؟
اولی : معلومه گفتم که فقط خدا رو قبول دارم
دومی : خوب حرفای خدا تو قرآن اومده دیگه قبول داری؟
اولی : بله گفتم که فقط خدا رو قبول دارم.
دومی : خدا تو قرآن گفته نماز بخونید، میخونی؟
اولی: مهم نیت آدمه.
دومی : خدا تو قرآن گفته روزه بگیرید، می گیری؟
اولی : مگه دیوونم تو گرما آب نخورم.
دومی : خدا تو قرآن گفته حجاب داشته باشید. داری؟
اولی : زندگی هر کس به خودش مربوطه من هر جور دلم بخواد زندگی می کنم.
دومی : خدا تو قرآن گفته فقط از من بترسید و به حرفای من عمل کنید تا رستگار بشید. قبول داری؟
اولی : ای بابا چرا نمی فهمی تو؟ گفتم که من فقط و فقط خدا رو قبول دارم همین.

 

امضا: سایه ی سفید
#sayeh_sefid

@kelkkhiyal